efter en galen kväll

och några få timmar är jag nu vaken igen! gud vad jag önskar jag kunde somna om.
Det är nog lika bra! Ska fara och handla med min mamma och hjälpa angelica att köpa hårfärg och kankse bevittna ännu ett skoköp! haha :P ska göra allt för att hon inte köper ett par till eftersom jag upptäckte igår att hon hade ju typ tusen skor som såg likadana ut! :P

Iaf igår så jobbade jag och angelica natt och kom hem nu imorse vid 5 tiden. :)
Måste säga att det var en väldigt konstig kväll med lite udda folk, ingen rush över huvudtaget!
Brolle jr och hans gäng hängde på sunes ett tag igår kväll!
vad ska man säga.... galet..!.......:)

bäst man masar sig till toan och börjar göra sig klar för en stund på stan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0