20/4

Har igår jobbat natt med Lm ! gick väldans bra men vi hade inte så mycket folk! :)
Fick besök av Angelica också! Så lm fick sig en kaffekompis... han avskyr mig just eftersom att jag varken har någon last i nikotin väg eller koffein! :)
haha! =)

Har tränat imorse med gumman och ja det gick väl ganska bra men det känns inte så kul att träna när det finns "spännisar" om tar så sjukt mkt mer än vad jag gör! Det känns inte alls kul! Men men alla har olika förutsättningar vid träning! Det är bara att inse! :D

Jobb ikväll också och ja resten av veckan!
Känns bra att ha lite mer timmar än förra månaden! Karln är ju kvar i sthlm så jag har något tidsfördriv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0