18/4

Nu är jag i soffan och glor på fetmakliniken i houston!
Jag tycker sånt är så himla roligt! intressant kallar jag det...
 medans de flesta jag känner nog tycker att jag är helt galen! men jag skulle ju vilja bli obducent så.......
Jag klarar av att se förlossningar och sånt men fan...... nej ... ser hellre på operationer!
 Däremot mitt egna ärr på knät som jag opererade i oktober klarar jag inte av att se.
Varning för bilden ni nu kommer att se...

.

Men se hur fint det ser ut nu..... eller ja det här kortet är ganska gammalt....
Alltså jag fick ju inte raka benet där heller för ärret hade inte läkt...... groooooowse... aja...

Har iaf haft en slapparkväll med Angelica och har sett en massa hjärndödande program på tv... såg t.ex Wipeout... ballar av stål och bbt..... haha  ja gud... bara pinsamt att se på sånt.
jag tycker att det är jobbigt för dem! :)

På tal om inget! Jag tog mig till gymmet idag!!! . Tränade en timme och jag kunde t.om springa i 10 minuter idag. var en väldigt sammanbiten emmeli på gymmet  jag vill ju så gärna kunna göra allt som "alla andra kan"
Men innan ni vet ordet av kommer jag springa..I HOPE! :)

Godnatt folket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0