hej hej!

Mycket har hänt sen sist jag skrev här!
Livet rullar på och alldeles för fort också! Jag hinner knappt vara med själv!
Jobbar tränar och försöker att umgås med vänner så ofta som jag hinner!
Killen bor ju i stockholm än så länge men jag hoppas verkligen att tiden ska rusa iväg nu så han kan flytta " hem igen"! :)

Idag blir det jobb mellan 17 - 00.30 å så öppning imorgon! nice! Efter jobbet blir det träning med mina underbara tjejor angelica å jessica! Step in för hela slanten! :) måste ju träna massor nu innan operationen :P måste ju vara lite tränad innan jag ska hoppa som en tok på kryckor ! :P

Nej nu är det tvätten som ropar på mig ! måste göras färdigt! Puss !


Kommentarer
Postat av: Jessica

du ör också underbar :)

2009-10-18 @ 08:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0