total förvirring

Känner mig helt utslagen av tusen ny intryck, nya barn, nya rutiner och ja.
Jag är ju tillbaka i förskoleklass och det var väldigt länge sen, ht 2006.
Tänk er själva 5 år utan att ha varit i en förskoleklass och nu förväntas man ska vara lärare.
Åtminstonde i barnens ögon. Vilket ansvar...
Ska sitta och plugga ett tag nu men känner bara att allt står stilla , en powernap fungerade sisådär... Känner mig lika trött som innan.
Blir att åka och träna sen, det enda sociala man får göra, eller har tid till. Inte nog med att man ska jobba med förskoleklassensverksamhet i 8 h om dagen, har ju föreläsning och seminarium också. KUL Umeå Universitet... KUL!

Nu ska jag försöka ta och göra något vettigt!
Ta hand om er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0