myssöndag

Har haft en så fantastisk vecka, kantrad med finbesök av Simon hemifrån och en massa annat
mys har jag hunnit vara med om i helgen.
Vara med Emelie på Balder och äta god mat, träffat en massa nytt folk och bara mått allmänt bra.
Blev ju coverclub igår kväll och efter en fantastiskt överraskning(!!!!!)och liten sväng på stan har jag bara haft en "nu borde jag kanske ta och må bra och varva ner någon gång"- dag...
Vilket har känns som att det behövdes, nu blir det väl att fortsätta med det tills det är dags att sova.
Är ju en hel vecka med en massa skola nu innan jag åker hem till PITEÅ
Far på fredag efter lunch
då skolan är över, måst ju fixa till bilen innan besiktningen... :)

Ska slänga in en bild på en klänning jag köpte igår och självklart min halloween outfit för er som är nyfikna! :)



MIMMI!! :)



Här är ett av dagens inköp, blev tre tshirts från carlings också! :) Jag älskar förövrigt spetsen och ryggen på klänningen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0