Måndag

Ny kurs startade idag, en ohygglig massa information och annat oviktigt har sagts idag.
Skönt att komma hem 16.15 istället för 17 dock! men är man snabb så är man!! :)

Sen slutar man aldrig upp förvånas av vissa människor. Istället för att säga "ursäkta skulle jag kunna komma förbi" Säger en kvinna "jag ska komma förbi här" ursäkta?

Ah... sen bara allmänt, är jävligt ledsen sur och besviken på mig själv också.
Man ska inte bry sig, men man gör det. Man vill inte vara annat än glad och nöjd och
känna att man kanske har gjort rätt för någongång i livet.
Jag älskar mina kompisar, jag älskar det faktum att jag tränar mycket och bra igen.
Men! det kommer alltid ett men!


Kommentarer
Postat av: mamma

inga men..så sant!!! tro inge annat :) hä vaal et bätter än söjna.. Kraam

2011-10-11 @ 08:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0