God morgon!

Vaknade dock inte på det bästa sättet som man kan tänka sig.
Hade en sån smärta i benhinnorna, kunde inte gå utan jag valde att hålla in mitt skrik och istället fortsätta lägga mig ner.
Fattar ingenting, kände inte av något igår men idag, då ska det jävlas!
Måste bara säga att det har varit en så grym gårdag, helt galna spex, god mat och underbara människor!!!!


Hade tänkt att lägga upp lite videor över alla spex och vinnare igår! Får se om det funkar på Fb, måste lära mig!!!
Annars får jag väl skrika och svära och hoppas att det löser sig ! :)



och måste ju lägga upp en bild, denna fanns i JONAS PUMBA LARSSONS tatuerings tidning! GRYMT :)



Känner ni igen  den andra pinuppan ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0