Fredag!

Skit skit och skit hur fasen kunde man glömma dem viktigaste böckerna till hemtentan.
Glömde Spagettihärvan OCH den meningsfulla språkväven. Sitter och ordbajsar lite och det går väl bra det men.
Orutinerat!
Dock har min tid än så länge varit behövlig, snack med vänner, en massa mys. Fika och roligt umgänge!
Jag kan inte klaga, men däremot så längtar jag minst lika mycket tills nästa vecka när jag får komma tillbaka och fira min söta mor och bror som fyller år!
:)

Nu ska jag fortsätta skriva om Spagettihärvan och genustänket... Hej och hå, nog sko he gå!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-07 @ 13:28:39
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Motheranddaugtherdesign

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickade bebis sockor och virkade grytlappar. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Välkommen in till oss och kika runt! Denna vecka har vi REA på alla våra örhängen!

2011-10-07 @ 13:58:08
URL: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0